Sunday, July 11, 2010

Latest Event

Latest even in my family was...celebrating Faris' Birthday. He is 3 years old now..actualy when both of my boys sleeping,looking at their faces..can't believe that i already had 2 handsome boys and a loving&caring en.hubby..i achieve it b4 my age 30yrs old..back to our story..

3 weeks b4 birthday faris,kami dok tanya dia nk cake apa..nk Ben 10 ke..Ultraman ke..tp his answer was Thomas..huh..thomas lg..tp tu obsession dia..ikut je la..his birthday was on wednesday(30th June)tp celebrate on 1st July coz opah will be back from Lumut that Thursday..

ms 1st time suh blow candle,member br bangun tido..heh..salah me jugak..pegi bagi dia ubat batuk ptg tu..da telan br teringat..cis! tp after half an hour dia da okay n blow candle lg..2 kali..1st at thomas cake and 2nd at cupcakes auntie belanja..(gambar train gak)thank u to auntie..juz terkilan skit coz sempat amik gambar cake sekali jer..pas2 luqman farhan da pegang cake tu..geram gaks..tp nk wat cemana da jd gitu..bior je la..namapun bdk 2 thn punya keja..

oh..Happy 5th Anniversary to me and en. hubby..u really make me feel been loved by u n i love u so much..

1st july 2010 was our 5th anniversary..en. hubby wat surprise..pagi2 b4 nk masuk toilet ada card atas meja solek..a beautiful card with en.hubby's face with the boys..terharu giler..time nk pegi keja..ada plak red roses in the car..u really knows how to surprise me..thank u en.hubby...as for me,disebabkan xsempat g shopping hadiah,me juz bg small gift to en.hubby..taste en.hubby nie leh tahan mahalnya..kena wait next year utk give present yg mahal2...this year..fawwaz kira birthday present boleh tak???




p/s cupcakes thomas di sponsor oleh aunty..tq sis..

No comments:

Related Posts with Thumbnails